100 anmeldelser

For et stykke tid siden passerede jeg min anmeldelse nummer 100 hos min mangeårige samarbejdspartner Allan Sørensens blog Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents. Jeg er og har over tid været glad for samarbejdet og den gode undskyldning skriverierne har givet mig, til at grave ned i genrefilmens mørkeste sider. Jeg har oplevet en utrolig dedikeret horrorfanbase, som altid er dybt dedikerede til at søge efter det obskure, sære og selvfølgelig allerhelst skræmmende.

Blandt anmeldelserne har jeg udvalgt en af mine favoritter: "Maniac", som jeg både er meget tilfreds med anmeldelsen af, men som også er en af den type film, jeg altid håber at ramme ind i, når jeg sætter mig til at se en skrækfilm. Noget med lige så meget gods i karakterer og som leger lige så meget med at skabe uhygge med sin stemning og udformning. Og noget der er skabt med lige så stor passion og respekt for sit publikum.

Here's to another 100! Læs min anmeldelse af "Maniac" her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar