Komedie og Kant lukker

Oprindeligt blev Komedie og Kant skabt for ikke at skabe for meget rod på min primære blog: Poesi med tænder., som var dedikeret mest til filmanmeldelser. Hvad jeg dog har indset er to ting: Dels giver det et større pres at have to blogs, når indholdet til den ene snildt kunne være medvirkende til at skabe en øget aktivitet på den anden og for det andet at etiketter og oversigter, kan gøre meget for overskuelighed, hvilket jeg ikke rigtig havde en klar fornemmelse af hvordan fungerede hidtil. Serieanmeldelserne stopper altså ikke, men de er rykket her til Poesi med tænder., hvor man kan se den nye oversigt over serieanmeldelser. Læsertallene på K&K har ikke været omfattende, men jeg er ret glad for de skriverier jeg har lavet dertil, så jeg håber at min lille relancering kan være med til at få lidt flere øjne på dem. I øvrigt kan jeg også mærke at overskuddet til at skrive disse anmeldelser er blevet større nu, hvor det igen kan være af lyst og ikke ud af en presset fornemmelse af at K&K står stille. Det har heller ikke skadet at Netflix og lignende er kommet til og har skabt en nemmere tilgang til massevis af sit-coms og serier af andre slags.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar