Skyggesjæl

I foråret 2010 skulle jeg afslutte mediefag på gymnasiet, og i den forbindelse lave et eksamensprojekt, en kortfilm på maksimalt 5 minutter. Det var umådeligt svært at fortælle en historie på så kort tid, men det var vel en del af opgaven. Filmen handler om to agenter, der nok mere jagter det overnaturlige end dødelige kriminelle. Jeg lærte meget af dette projekt, bl.a. har jeg en scene i en bil, hvor lyden blev meget dårlig, men overordnet set er jeg glad for filmen, i forhold til de muligheder og den tid jeg havde til at arbejde med den i.

Jeg kørte solo på projektet, jeg havde en klar vision om at skabe noget anderledes og originalt. Derfor nægtede jeg at bruge ”lånte” soundtracks og komme i copyright klemmen, så alt musik der er brugt i filmen, har jeg fået lov at bruge. Filmen er optaget ved bofællesskabet Lille Grundet i Vejle, og bygningen er den gamle hovedbygning fra omkring år 1800.

//Instruktør Nanna Pedersen


Tryk her for at se filmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar